Obchodní podmínky

 

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1.1 Všeobecné informace
Tyto všeobecné Obchodní podmínky (dále jen VOP) se týkají nákupů (uzavírání kupních smluv) v internetovém obchodě Cadenza. Vztahují se na kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem, a taktéž nakupní smlouvy, kdy je kupujícím podnikatel, přičemž některá ustanovení, u nichž je tak výslovně uvedeno, dopadají puze na spotřebitele či pouze na podnikatele. Pokud zde nenaleznete potřebné informace, kontaktujte naše obchodní oddělení na zelené lince 800 148 830, nebo e-mailem na info@cadenza.cz.

1.2 Prodávající
Prodávajícím je společnost Cadenza s.r.o., zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského obchodního soudu v Praze 1, oddíl C, vložka 25167, se sídlem Myslíkova 31, 110 00  Praha 1, ČR, IČO: 60201118, DIČ: CZ60201118. Kontaktní e-mailová adresa info@cadenza.cz, kontaktní telefonní čísla: +420 224 934 902-3, +420 602 633 799.

1.3 Kupující
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Kupujícím je bud´ spotřebitel, nebo podnikatel. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu se společností Cadenza s.r.o., nebo s ní jinak jedná. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím -  spotřebitelem, neupravené těmito VOP, se řídí Zákonem č. 89/2012 Sb., Občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "ObčZ"), zejména též § 1810 a násl. ObčZ a Zákonem č. 634/1992 Sb., o obchraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele").
Za podnikatele se považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem, neupravené těmito VOP, se řídí ObčZ.

1.4 Právní řád
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů je platný výklad smlouvy v českém jazyce.

1.5 Souhlas s VOP
Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy. V kupní smlouvě je možné sjednat ustanovení odchylná od VOP. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.

1.6 Archivace kupní smlouvy
Každá kupní smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření v elektronické podobě a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

 

2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1 Ochrana dat
Dobrovolným vyplněním objednacího formuláře kupující souhlasí se zařazením do databáze zákazníků společnosti Cadenza. Zde jsou tyto informace a osobní údaje shromažďovány, zpracovávány a uchovávány za účelem splnění objednávky a marketingových akcí společnosti Cadenza a to až do doby písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Ke zpracování údajů dochází v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Společnost Cadenza s.r.o. je registrována na Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00063457. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti kupujícího vymazat z databáze. Osobní údaje kupujících jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Společnost Cadenza tyto údaje nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje kupujících předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření společností Cadenza archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli internetového obchodu.

2.2 Objednávka
Zboží je možné objednávat již od jednoho kusu a nákup učinit bez zkoušení. Oděvy lze snadno vyměnit za jinou velikost - v prodejně i poštou (viz. bod 6. VOP). Objednat lze jakékoliv množství zboží, doba dodání je individuální dle počtu objednávaného zboží (viz. bod 4. VOP).
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na webových stránkách společnosti Cadenza. Kupující vybere zboží vložením do „nákupního košíku“, zvolí množství, vybere způsob doručení objednávaného zboží a způsob úhrady kupní ceny. Před zasláním vyplněného formuláře prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil (požadované zboží, způsob dopravy, způsob úhrady), a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Kupující má také možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou objednávaného zboží včetně veškerých poplatků a nákladů na dodání zboží (náklady na dopravu, na úhradu kupní ceny, apod.).
Objednávkový formulář odeslaný kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena akceptací tohoto návrhu. Společnost Cadenza jako akceptaci zašle kupujícímu emailovou zprávu na emailovou adresu zadanou kupujícím v objednávce.
Zjistí-li kupující chybu či nedostatek v odeslané objednávce, co nejdříve informuje o této skutečnosti prodávajícího na e-mailovou adresu: info@cadenza.cz  nebo na telefonním čísle: 224 934 902, 903, +420 602 633 799, 800 148 830.
Základně je zboží dodáváno formou dobírky, pokud není dohodnuto jinak.
U zakázkové objednávky, oděvu šitého na míru, nebo vyšití loga, je nezbytné vyplnit příslušný dokument, který je v části „Dokumenty ke stažení“. Podmínkou zakázkové výroby je platba předem.

2.3 Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kpujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2.4 Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Společnost Cadenza si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo odmítnout, nemůže-li splnit požadavky stanovené kupujícím.

 

3. PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Kupní cena
Ceny mají charakter cen smluvních a jsou uváděny jak bez DPH , tak včetně 21% DPH (společnost Cadenza je plátcem DPH). K ceně je připočítáváno dopravné podle pravidel stanovených níže v čl. 4 těchto VOP. Konečná kalkulovaná cena po vyplnění objednávkového formuláře je již uvedena včetně veškerých nákladů na dodání zboží. Tato cena bude rovněž uvedena v objednávce a v emailové zprávě prodávajícího potvrzující přijetí objednávky zboží.

3.2 Platební podmínky:
Platba v  hotovosti – přímo v prodejně Cadenza, nebo při převzetí zásilky od dopravce.
Platební kartou online – při objednávání zboží v e-shopu, kupující obdrží daňový doklad současně se zásilkou.
Platební kartou přes platební terminál – v prodejně Cadenza při vyzvednutí zboží.
Převodem z bankovního účtu – ve prospěch účtu společnosti Cadenza na základě avíza k platbě předem, nebo faktury.
Platba na dobírku – při převzetí zboží od dopravce v hotovosti, případně platební kartou (pouze u společnosti GLS).
Platba předem – na objednávané zboží je vystaveno avízo k platbě předem (se slevou 2% z ceny bez DPH). Avízo je zasíláno e-mailem, na vyžádání též tištěné, dopisem. Po uhrazení částky na účet prodávajícího je vystaven daňový doklad a probíhá expedice objednávky.
Platba na fakturu – splatnost faktury je 14 dní (tento způsob platby je poskytován pouze živnostníkům, státním zařízením a  smluvním zákazníkům - pro zvolení této varianty je nezbytné se v e-shopu registrovat).
Bližší informace k platbám naleznete ve spodní části našich webových stránek, v sekci „Nakupování“ – „Možnosti platby“.

4. DODACÍ PODMÍNKY

4.1 Termín dodání zboží
Termín dodání zboží je u běžných objednávek 2 až 5 pracovních dnů. V případě, že objednávaný sortiment náhle není skladem, dodáváme do 10 dnů, nebo po vzájemné dohodě specificky dle druhu a množství objednávaného zboží. U objednávek zakázkového typu (vyšití loga, oděvy na míru) je termín dodání do 3 až 4 týdnů, popřípadě dle vzájemné dohody. Vyskytne-li se neočekávaná situace, kupující je vždy informován písemně, nebo telefonicky o možnostech dodání objednávky.

4.2 Způsob dodání zboží – ČR
Objednávka je doručována na adresu uváděnou jako adresa dodání (nemusí se shodovat s adresou fakturační). Způsob dodání zboží si může kupující zvolit z následujících možností:
Osobní odběr – zboží je možné osobně vyzvednout v prodejně Cadenza v Praze. Kupující je telefonicky kontaktován obchodním oddělením ihned, jak je zboží připraveno k odběru.
Česká pošta – objednávka je zasílána službou "Balík do ruky", dle přepravního řádu České pošty. Garance dodání do druhého pracovního dne od expedice. Kupující je před doručením kontaktován sms zprávou. V případě nepředání možnost náhradního doručení, jinak je balík uložen na příslušné poště, kde je možné vyzvednutí po dobu 7 dnů. Cena dopravy je 100,-Kč (bez DPH), v případě využití služby "platba dobírkou" je cena 115,- Kč (bez DPH).
GLS – objednávka je zasílána službou „Express Parcel“. Do většiny míst v ČR je dodání garantováno do druhého pracovního dne od expedice. V průběhu dodávky je kupující informován celkem 3x o doručování zásilky. Cena dopravy je 90,- Kč (bez DPH), v případě využití služby "platba dobírkou" je cena 115,- Kč (bez DPH).
U objednávek v hodnotě nad 2.500 Kč (včetně DPH) je poštovné zdarma (platí pouze pro objednávky doručované v ČR.

Bližší informace k dopravě naleznete ve spodní části našich webových stránek, v sekci „Nakupování“ – „Možnosti doručení“.

4.3 Kontrola zásilky
Doporučujeme, aby kupující při převzetí zásilky provedl kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky.
Jeví-li zásilka zasílaná prostřednictvím přepravce známky zjevného poškození nebo jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky, doporučujeme kupujícímu převzetí zásilky odmítnout a vrátit ji přepravci. Neučiní-li tak, není oprávněn namítat poškození výrobku při přepravě a má se za to, že zásilka byla doručena kupujícímu nepoškozená. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.
Kupující je povinen poškození zboží při přepravě, které nebylo zjevné před otevřením zásilky, reklamovat nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží, aby tím umožnil společnosti Cadenza bezodkladné uplatnění nároků z vadně provedené přepravy zboží vůči přepravci. Nevyrozumí-li kupující prodávajícího o poškození zboží nejpozději do 3 dnů od otevření zásilky (nejpozději však do 15 dnů od převzetí zásilky), má se za to, že zboží při převzetí kupujícím bylo nepoškozené.

 

5. REKLAMACE

5.1 Záruka za jakost při převzetí, práva z vadného plnění

Kupující – spotřebitel:
Společnost Cadenza odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vadu. Zejména odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu věci a na základě reklamy prodávajícím prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
d) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit jeho součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu působilo značné obtíže.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci kupujícím, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u veškerého dodaného zboží v době 24 měsíců od převzetí, to se však netýká:
a) u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým či nevhodným užíváním,
c) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy zboží.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil, nebo jde-li o vady zboží, které byly způsobeny dopravou zboží prováděnou kupujícím nebo neodbornou manipulací.

5.2 Jak provést reklamaci zboží
Chcete-li reklamovat oděvy nebo doplňky z produkce Cadenza, svou reklamaci můžete provést osobně v naší značkové prodejně Cadenza v Praze, nebo zasláním poštou na adresu: Cadenza s.r.o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. NEZAPOMEŇTE PŘIPOJIT KOPII DAŇOVÉHO DOKLADU A UVÉST DŮVOD REKLAMACE. Pokud posíláte zboží poštou, prosíme, zašlete jej doporučeně, podací lístek si uschovejte. Krabici či obálku označte nápisem REKLAMACE. Po přijetí takto reklamovaného zboží zašle společnost Cadenza kupujícímu písemné potvrzení. Toto potvrzení obsahuje informace o tom, kdy kupující právo na reklamaci zboží uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje. Následně bude reklamace vyhodnocena, kupující opět obdrží písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení opravy a době jejího trvání, nebo důvod zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

5.3 Záruka za jakost při převzetí, práva z vadného plnění

Kupující – podnikatel:
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí společnosti Cadenza, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
Neodstraní-li prodávající vadu zboží včas nebo vadu zboží odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,
b) použil-li kupující zboží ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití zboží prospěch.
Neoznámil-li kupující vadu zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

5.4 Ostatní informace
V případě, že dojde mezi společností Cadenza a kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00  Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.
Kupující může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://eceuropa.eu/consumers/odr/.

 

6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

6.1 Odstoupení od smlouvy - možnost výměny nebo vrácení zboží
V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 ObčZ je kupující – spotřebitel oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Umožňujeme vrácení nebo výměnu nepraných a nepoškozených oděvů do 30 dnů od převzetí zboží. Je-li předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Upozornění! Odstoupení od smlouvy není možné u zakázkové objednávky - oděvy šité na míru, oděvy s logem apod. nelze vyměnit ani vrátit. Proto, pokud si nejste při objednávání individuální zakázky s něčím jisti, neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení na zelené lince 800 148 830 nebo e-mailem na info@cadenza.cz

6.2 Výměna zboží
K výměně zboží je zapotřebí vyplnit formulář „Výměna zboží“, který je k dispozici v dolní části našich webových stránek „Nakupování“ – „Výměna zboží“. Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Cadenza s. r. o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. Podací lístek si uschovejte.
Pokud zasíláte balíček k nám, poštovné platíte, avšak při zasílání již vyměněného zboží poštovné a balné znovu nefakturujeme - hradíme ve vlastní režii. Výměna zboží může proběhnout dvěma způsoby:
Výměna za jiný druh – za nevyhovující zboží vracíme peníze. Jakmile obdržíme vrácené zboží, zasíláme dvě kopie opravného daňového dokladu (dobropisu) na předmětnou finanční částku. Jedna kopie dobropisu je určena kupujícímu, na druhé žádáme vyplnit číslo účtu pro vrácení peněz. Dobropis je nutno potvrdit podpisem s datem přijetí. Teprve takto vyplněný dobropis můžeme podle zákona o účetnictví proplatit. Vrácení peněz provádíme stejnou formou, jakou bylo za objednávku zaplaceno. Nový výrobek je doručen tak, jako předešlá objednávka s novým prodejním dokladem.
Výměna velikosti či barvy – bude provedena ve stejné ceně a bez změny účetních dokladů. Přiložený účetní doklad vracíme s novou objednávkou.

6.3 Vrácení zboží
K vrácení zboží je zapotřebí vyplnit formulář „Vrácení zboží“, který je k dispozici v dolní části našich webových stránek „Nakupování“ – „Vrácení zboží“. Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Cadenza s. r. o., Myslíkova 31, 110 00 Praha 1. Podací lístek si uschovejte.
Pokud zasíláte balíček k nám, poštovné platíte. Jakmile obdržíme vrácené zboží, zasíláme dvě kopie opravného daňového dokladu (dobropisu) na předmětnou finanční částku. Jedna kopie dobropisu je určena kupujícímu, na druhé žádáme vyplnit číslo účtu pro vrácení peněz. Dobropis je nutno potvrdit podpisem s datem přijetí. Teprve takto vyplněný dobropis můžeme podle zákona o účetnictví proplatit. Vrácení peněz provádíme stejnou formou, jakou bylo za objednávku zaplaceno. Nový výrobek je doručen tak, jako předešlá objednávka s novým prodejním dokladem.

6.4 Odstoupení od smlouvy není v určitých případech možné
Výměna a vrácení zboží nejsou možné v následujících případech:
je-li zboží znehodnoceno (je zašpiněné, nošené, prané),
jedná-li se o zboží šité na zakázku (oděvy s výšivkou, modely šité na míru, změna barev oděvu, zkrácení či prodloužení rukávů/nohavic apod.)

6.5 Odstoupení od smlouvy – možnost výměny nebo vrácení zboží
Kupující – podnikatel:
Odstoupit od smlouvy je oprávněn kupující – podnikatel pouze v zákonem stanovených případech.

 

7. OSTATNÍ INFORMACE

7.1 Změna obchodních podmínek
Společnost Cadenza s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek bez udání důvodu.

7.2 Slevy
Bližší informace ke slevám:
Poskytované slevy se nesčítají.
Výrobky nabízené v sekci "Slevy" jsou k dispozici pouze do vyprodání zásob.
Při platbě předem získáte automaticky slevu 2% z ceny bez DPH (neplatí pro zakázkové objednávky).

7.3 Dárkové poukázky a slevové kupóny
Dárkové poukázky Cadenza a slevové kupóny Cadenza je možné uplatnit pouze s uvedením celého kódu uvedeného na poukázkách a kupónech. Pokud by v internetovém obchodě došlo k odečtu slevy i bez uvedení celého kódu, finálně nebude možné slevu poskytnout bez ověření celého tohoto kódu.